Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Twilight och Jacob = Patrik love :D Edward = Patrik kräks...

Av Baaambiiii - 30 juni 2010 23:32

Aja de här blir ju första inlägget eftersom ja råkade ta bort alla tidigare inlägg O.o


Men idag så kom Felicia vad klockan 1 ungefäre och sen va vi lite sen vid halv 3 åkte Jag, Felicia och mamma och ebba till Heron :)) Men ebba och mamma gick runt i affärer och ja och Felle gick på... ECLIPSE!!!!!!!!!!!!!!!!! ja älskade den de gjorde felle också :D Men de där JÄVLA TJATET OM DEN FULA VITA EDWARD SOM E EN JÄVLA TÖNT VAMPYR.... Inget ont om vampyrer men edward asså... alla andra cullens e helt ookej <3 men ja och felle ÄLSKAR Jacob :D

Han är på alla sätt bättre än Edward.... Detta tycker jag och Felle m.m Han är snyggare (ta de inte bögigt i mitt fall...), han är coolare.... Har coolare special förvandling, att bli varg är coolare än vampyr...   ja skulle vilja vara  varg o.O

han är biffigare också.... Mr Jacob Biff :D men varg delar plats på att hans ansiktsform förtjänar delad förstaplats... ne nu börjar de låta jävligt böbigt -.-han är iaf på alla sätt bättre ;)

Men man får ju tycka hur man vill :) *himlar me ögonen*

Men denna dagen har ägt  

Sa nyss en dum och okänslig sak :(..... Men mycket punkter i detta inläggg.... Nu vet ni iaf hur ja tycker om Twilight Saga som totalt äger =D

Men se till att kommentera inlägget om ni vill och ja svarar nog me sms eller nåt sånt <3

Men Tack för Mig och Hejdå  

 
 
Idaa

Idaa

30 juni 2010 23:49

Edward e snygg fast eric är ännu snyggare :D Måste kolla bild på honom på min blogg

http://longwaytohappynyappy.blogg.se

 
Olivia

Olivia

1 juli 2010 21:25

Asså lägg av! Först så sa du till My att hon var dum i huvudet som ÄLSKAR Twilight, och sen ba "Åh jag ÄLSKAR Twilight". Hur ska du ha det?!
Och en grej till... Man kan tro at du är bög när du skriver så om Jacob.Edward är inte ful och han är inte töntig! Han är fan dubbelt så mycket snyggare och bättre än Jacob i filmen! Men Taylor Lautner är sjukt snygg och har sjukt snygga magrutor/magmuskler!

Vill inte att du ska bli arg men det är bara så det är...

Ses efter sommarlovet :)

http://lovleyflower.blogg.se

 
Idaa

Idaa

3 juli 2010 17:45

Förresten så kan inte Jacob läsa tankar. Och Edward är myyyyckeee snyggare :D

http://longwaytohappynyappy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Baaambiiii - 16 oktober 2012 16:34

Ha, du som läser detta har tydligen inte glömt bort namnet än, va? Haha, fuck you... HA KUL ATT LÄSA #PUSS#PÅ#MUNNEN#COOL#KILLE#HOCKEY#XBOX ...

Av Baaambiiii - 12 januari 2011 17:26

Heej, har tråkigt så ja tänkte bara säga hej :p Hejdå <3 ...

Av Baaambiiii - 5 november 2010 15:05

Nu har jag sett klart den första Sagan om Ringen me Clara och Linn xD Jag skriver detta på Claras dator för er som bryr er xD Linn och Clara blev nu helt plötsligt jätte kissnödigaa och bråkade om toaletterna ;) Clara sjunger på toan xP /Clar...

Av Baaambiiii - 31 oktober 2010 17:23

Haha hej xD Asså ni som fortfarande kikar in på min blogg då o då, ni e fan tappra xD asså sorry  att jag inte uppdaterar ofta xD Jag orkar verkligen inte skriva xDMen nu äre höstlov, jag ska typ till Sydpoolen imorrn, och se på Sagan om Ringen mar...

Av Baaambiiii - 20 oktober 2010 22:14

Heej! Nu har jag beställt en mobil, blev Sony Ericsson W995 :D Aja Sees ...

Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards