Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

9km, skit och Skola! :(

Av Baaambiiii - 24 augusti 2010 21:05

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.....................!

Hehe gillar att dra såna där rubriker, med tre olika saker :D

Tänkte att jag har ju inte dragit nåt inlägg igår (?)

Eller hade jag det O.o

Schitsamma...

TO FIGHT TOOO FIIIGGHT!!!!!!!!!!!

Oki xD men jag kan dra sakerna i ordning som rubriken lyder :P

9KM:

Idag på Fysen sprang vi 9km >.< asså som ni vet, eller ni vet inte men jag har typ sträckt hela jävla cp ljumsken.... Men utan ljumsken va skulle jag vara då?

Sa bara nåt random där >.> iaf xD

Vi sprang ju 9km och jag gick typ BARA 100 meter av det ;P COOOOOOLT VAAAAAAAAAAA?!!??!?! Aja men jag vet inte riktigt jag mäter ju inte precis när jag springer xP

Men, imorrn ska vi ju i skolan (iaf hela Lag 2) gå MINST 1 mil...

Sen ska vi bada... Torbjörn sa typ nånting om Mölnbo så jag gissar på Colabadet :)

Då kan jag visa alla att jag kan dyka från MINST  2:an ;)

Men sen fick jag höra en grej av en POLARE ;) som gjorde mig helt fundersam xD

Och sen är det ju skola... Slutar 15.00 3 dagar i rad......       

Aja har inget annat VETTIGT att säga ;P

Heeeeeeeeeeeeejdåååååååååå.................   

 
 
Linnea

Linnea

24 augusti 2010 21:38

sprang du förbi nya kallfors? :o

http://www.theuglyduck.blogg.se

Baaambiiii

24 augusti 2010 22:05

Neej ;) vi sprang en annan väg! :)

 
Linnea

Linnea

26 augusti 2010 17:29

haha, okej :) då var det väl några andra då ;P

http://www.theuglyduck.blogg.se

Baaambiiii

27 augusti 2010 14:14

Antagligen ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Baaambiiii - 16 oktober 2012 16:34

Ha, du som läser detta har tydligen inte glömt bort namnet än, va? Haha, fuck you... HA KUL ATT LÄSA #PUSS#PÅ#MUNNEN#COOL#KILLE#HOCKEY#XBOX ...

Av Baaambiiii - 12 januari 2011 17:26

Heej, har tråkigt så ja tänkte bara säga hej :p Hejdå <3 ...

Av Baaambiiii - 5 november 2010 15:05

Nu har jag sett klart den första Sagan om Ringen me Clara och Linn xD Jag skriver detta på Claras dator för er som bryr er xD Linn och Clara blev nu helt plötsligt jätte kissnödigaa och bråkade om toaletterna ;) Clara sjunger på toan xP /Clar...

Av Baaambiiii - 31 oktober 2010 17:23

Haha hej xD Asså ni som fortfarande kikar in på min blogg då o då, ni e fan tappra xD asså sorry  att jag inte uppdaterar ofta xD Jag orkar verkligen inte skriva xDMen nu äre höstlov, jag ska typ till Sydpoolen imorrn, och se på Sagan om Ringen mar...

Av Baaambiiii - 20 oktober 2010 22:14

Heej! Nu har jag beställt en mobil, blev Sony Ericsson W995 :D Aja Sees ...

Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards