Alla inlägg den 3 september 2010

Av Baaambiiii - 3 september 2010 17:41

There's a place, in your heart, and i know that that is love...!

Make a litte space, make a better place... Heal the World...

Heal the World... Make it a better place for you and for me... :D

Var bara tvungen :D

Jag kommer alltid på små mysiga gråt härliga minnen när jag lyssnar på MJ xD ;)

Men aja.... Den här designen gillar jag :D Med en liten fin blomma vid mitt namn :) Det tycker jag att jag förtjänar...

Men iaf, imorgon så ska jag springa Järnaloppet....

Eller rättare sagt, vårt lag ska! Jag hatar att ha på mig en sån där förbannad lapp... Och jag är ju fortfarande förkyld =/ SEEEEGT...

Men då var ju det där Järnaloppet vi ska springa 3km långt...

Och jag ba: Yes då kan ja ta mig igenom den! Men sen när min pappa (lagledare för mitt lag) sa det till vår galna Tränare ;) sa han:

Vafan? 3km? Det springer ju Jeff (annan tränare) med de som uppvärmning! Vi ska springa vuxen loppet!

Och du undrar man hur långt de är..! Och jodå! DET ÄR EN LITEN JÄVLA FITTHORA MIL!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ILSKA!!!

HEJDÅ!  

Av Baaambiiii - 3 september 2010 17:20

Tja...

Jag kom på en sak...

3 saker som jag ville få gjort i år har alla gått åt helvete xD Triple Fail!

Tänker inte säga vad för saker eller varför ;)

Men idag så hände inget speciellt utan att typ 10 grabbar från 7A kom och misshandla mig i klump xD alla stod och sparka på mig xD

Men sen sluta vi också 25 minuer tidigare.... Det var inte fel det! :D

Men iaf....

Jag hatar mig själv...!

Och nu menar jag det verkligen, inget "deppsnack"....

Heeeeeejdååååå  


Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards