Alla inlägg den 15 september 2010

Av Baaambiiii - 15 september 2010 21:07

Tjaaa....

Idag var det ju som sagt Skoljoggen :@ exakt när jag har skavsår... Gick/sprang 3km =(

Men sen drog iaf jag och Simon hem till mig och gamea och åt choklad och Billys :D

Sen drog vi till skolan och de var fett chill på skolan :)

Sen hängde Simon med mig hem från skolan och vi gameade ännu mer xP

Sen kom Josse och Felle och stod utanför vårt hus och ville spela fotboll och banka på dörren... Men vi ville inte... Sen mitt i allt kom Magnus stora syrra och hade ett skolprojekt om att ta ett kort som handla om frihet xD Hon ville ha Ebba men hon var inte hemma så det fick bli jag :D Hoppa runt på stuttsmattan och såg glad ut :) Och när man talar om trollen så kommer ju Magnus och han hänger med in och gamear :D

Har gjort det från typ 4 till halv 9 :P

Kollar på Resident Evil Extinction som jag tror har sett förut :P Nåt "T virus" har spridit sig över hela Jorden och utrotat skog, människor och djur och praktiskt taget allt xD

Det var typ tusentals Zombies som stod utanför nån bas alldeles nyss xD

Aja tack för idag slut för idag ;P

Heejdåå....

Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards