Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Baaambiiii - 7 juli 2010 23:18

Asså liksom de känns som att de här är som typ min dagbok men de är ju kul att berätta och kanske skryta lite om va man gjort ;D

Juste ja! Ja skulle vilja fråga er (ni få som läser min blogg xD) om lite grejer, men orka de nu x)


Tja!  

Ja vet inte va ja skriva för att ja typ sover och klockan är bara halv tolv :O iaf ja skriver lite om va ja gjorde me Simon igår och va ja gjort idag......

IGÅR:


Iaf igår kom Simon vid klockan..... Vete fan men på eftermiddagen iaf, körde lite zombie spel och båda typ miffa och blev skiträdda för att han hetsa upp mig :P

Men sen ville han åka till Colabadet även fast de regna och var skitkallt ute x)

Men de ville ju ja så vi fråga mamma och hon sa................... JA! Så Jag, Simon, Mamma, Ebba och Hannes åkte till Colabadet xP När vi kom dit var ingen där... JA OCH SIMON HADE HELA COLABADET FÖR OSS SJÄLVA xD xP

Men då kom vi på lite grejer man kan göra när man hoppar från trean :) inga super coola grejer men ändå ;)

Sen simma vi typ fram och tillbaka från hopptornet till bryggan för att Vi typ skulle eskortera Ebba från och till hopptornet xD

Vilken jävla workout xD


Sen åkte vi hem och spela Xbox! :O Men vädret var ju SKIT!! Sen kom min brorsas fottbollslag (16-19 åringar) xD Och bänkade sig me burgare framför våran 50 TUMS  TV ;) Vet att Ida har typ 62 tum? ;)  men ja är stolt ^^^^^

Sen sov Simon över hos mig och när han fråga om han kunde sova över hos mig var klockan typ nio xD spelade lite mer Xbox, gick ner i mitt rum och kollade på fett skumma youtubes videos.... Lägger ut länk sen :)

Sen snackade vi lite saker ;) Säger däremot inte vad ;P


IDAG:


Vi skulle ha gått upp kvart i 8 för han skulle vara hos sin farmor som bor vid kyrkan 9 men vi gick upp halv 9

Hahaha fail... Men sen så sket vi i de och fixxade lite me hans farmor (misstolka inte på nåt möjligt sett tack) och de skulle åka 10 så då hängde vi med (min familj asså, eller typ, Ja, Ebba, Hannes och Mamma) och badade igen asså... Var skitkul :D träffa några klasskompisar och från fotbollslaget (har slutat9 och lite sånt..... JA PALLAR INTE SKRIVA MER MEN JA MÅSTE!!!!

Aja...............................................


...............................................

Sen klockan exakt typ 3 så smsa ja anton sen var vi lite............. Sen skulle Jag, mamma och de ja har sagt tidigare, åka till colabadet, IGEN!!! :p Men då hängde anton med... Och Jolin botten vid bryggan vid barn stället fast hopptorn sidan är inte läskig ;) <3333

Kom hem och har bara legat i sängen, smsat me lite jobbiga (hum, LITE) i vissa lägen och hon tipsa om en "helt sjukt rolig film" (Not another teen movie) hette den :P Ägde bajs :D Men de var allt................

Helt slut  fingrarna xD

Aja............. Kom ihåg att gärna kommenter inlägget!

Men då säger ja i såna fall

 Tack för Mig och Hejdå   




Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards