Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Baaambiiii - 14 juli 2010 12:05

Haaaaaaaallååååååååååååå!  

Ja har en ny header (som ni kanske ser)  ja tyckte den var löjligt fin ;D

Juste ja :D har oockså fixat presentations bilden :D

Kommentera och säg vad ni tycker :D

Hejdå!  

Av Baaambiiii - 14 juli 2010 11:26

Nu ska ja göra en sån där hat grej som Ida gjorde (Gå snabbt till Idas blogg: http://longwaytohappynyappy.blogg.se/) ^^ Nu ska ni få se här va ja har på hjärtat :P

Ja hatar Ida

Ja hatar att Jolin har varit borta i 500 år....  

Ja hatar att vårt jordklot har blivit en jävla ugn!!

Ja hatar mitt hår.... :p

Ja hatar mina föräldrar....

Ja hatar att ja inte fick följa med Anton att åka ring!

Ja hatar att Jolin inte kommer vara hemma ett skit i sommar :P

Ja hatar tandborste...

Ja hatar att Ida tror att ja försöker sno Jolin och därför slår My och Ida mig =/

Ja hatar att ja har skitont i nacken..

Ja hatar att ja är såå lat...

Hejdå!   


Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards