Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Baaambiiii - 13 juli 2010 15:37

Haaaallååååååååååååååååååååå!  

Ja har fixat med presentationen och asså ja vet allvarligt talat inte vad ja ska skriva i den   

Men min omröstning... Se till at rösta på den! :D

Asså ja kan berätta vad som hände i Torsdags när min mobil försvann xD

Ja och Simon (och mamma och de) var och badade i Colabadet.... ja och Simon vägrade gå upp så vi höll på attt komma försent till min Hockeyträning så vi typ gick upp och hetsade sönder............ Sen exakt när vi skulle åka så kände ja att min mobil var borta.... Vi gick ur och letade... Ja visste att ja måste ha tappat den på stranden eller omklädningsrummet så vi letade men vi hittade den inte....

Så ja tog mammas mobil och ringde min mobil och gick runt och letade och lyssnade om de nskulle ringa...... Sen hörde ja en röst i mobilen   Då lät de ungefär så här:

Killen i mobilen: Hallå? Hallå?! Hallå?!!

Jag: Hej! Du måste vara den som har hittat min mobil! (Fail xD)

Killen i mobil: Ja antar det xD Vad heter du?

*Ja blir tveksam* (vill inte berätta mitt namn för en främling)

Jag: Patrik....

*Mamma  tar mobilen*

Mamma: Hallå?!!

Killen i mobil: Hej!

Mamma: Hej du har min sons mobil!

Killen i mobil: Ja, jag antar det!

Mamma: Var är du nu?

Killen i mobil: På väg hem till Järna!

Mamma: Va bra! Kan vi ses nånstans i järna så vi kan få mobilen? Vill du ha hittelön?

Killen i mobil: Ja ska till Konsum så vi kan mötas där! Och nej ja behöver ingen hittelön, de är lugnt :)

Mamma: Okej vi ses utanför Konsum, tack så mycket....

*I järna 10 minuter senare* (Mamma brände på som faan xD)

*Vi väntar några minuter utanrför Konsum och ja och Simon sitter och garvar x)*

Mamma: Där är du ju! :D

Killensom har min mobil: Här har du kärring!

*Drar fram ett machine gun*

*Alla dör förutom vi och han kutar iväg*

(Nej ja skoja :P)

Killen med mobilen: Hej! Hoppas de gick bra att ja tog den.... Väntade på ett samtal faktiskt :P

Mamma: Tack, Patrik tacka honom nu...!

*Ja skakar hand och tackar skit mycket men kutar in i bilen igen för ja vill till hockeyn*

Mamma: Säker att du inte vill ha nån hittelön?

Killen med mobilen: Nejdå! Hade bra! Hejdå!

Mamma: Hejdå och tack så mycket!

(Vi åker hem där pappa har packat mina hockeygrejer, vi åker till ishallen där ja får spela min välförtjänta hockey :D)

Litet äventyr som ja och Simon garva åt xD

Hejdå!   

Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards