Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Baaambiiii - 12 juli 2010 21:10

Haaaaaalloooooooooooooooooooooooooo!   

Hur är läget här då? Läget med mitt huvud är däremot inte lika bra för att mitt hår/huvud kliar skit mycket, men aja intressant xD

Och Ida, jag "snor" ju också Jolin för att vara taskig xD vadå ska vi inte få vara me varann eller? :P de går ju inte......

Idag har ja varit me Felle.... Och när vi åkte till henne så stanna bussen astidigt så vi fick typ gå 2.5 km i 100 graders värme xD

Och Jonas ville verkligen hålla hand med mig 24/7 ... ... lite irriterande.... Hoppas det inte ses bögigt ;D

Men sen skulle ja och Felle till....

Eller juste ja Sammy (Felicias bästa hund) höll på att typ slita sönder mitt ansikte :S nej men hon skulle typ "nafsa" mig i ansiktet för att vi busade lite och då bet hon ju eftersom hon skulle "nafsa" som tur var slog hon mig bara me käken.... Ni skulle ha sett Felles ansikte när det hände xD Såg ut som att hon typ sket på sig :P Sorry Felle men asså   

Men ja klara ju mig tack vare mina coola reflexer xD eller?

Men sen när Jag och Felle skulle till Åby så skulle vi typ turas om att skjutsa varann me hon skjutsa bara mig..... Det borde vara jag som uppträder som gentleman..... Men aja ja orka inte henne xD

Sen när vi väl på väg hitta vi inte vägen till Åby >.>

Men det var ju också hundra år sen ja var där och hon har aldrig varit där....

VÄNTA JA SKA ÄTA NU KOMMER STRAX!!

Tillbaks men ja har ingen lust att blogga för att nu blev ja hånad av Pappa och Mamma och Johan och sen håna pappa mig för mitt hår... Ja gillar kanske det så här och ofta man säger så till sitt barn.... Och sen sa typ pappa att de bara är jobbigt och att slösa bränsle för att ja ska till min kompis (Felicia)..... SÅKLART MAN MÅSTE FÅ VARA ME SIN KOMPIS!!!! PSYKOPAT!!!!!!!!!  Så ja får typ inte vara med henne...   Säg detta inte till polisen men ja ska döda mina föräldrar.....

Aja nu ska ja gå långt bort ifrån detta hus och min familj och aldrig komma tillbaks    

Hejdå.......

Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards