Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Baaambiiii - 11 juli 2010 21:33

Haaaaaaaaaaaaallooooooooooooooooo!

Någon annan än ja som kollar på fotbolls Vm?! Ja hejar ju fett på Spanien!

De är ju för att mina spanska kunskaper är såå *host* bra.....

Aja ja bara älskar de....

En annan sak som ja däremot inte älskar är min familj   

Störda och dumma  i huvet hela bunten   

Är såå avis på mina kompisars familjer.....    Så borde de inte vara...  

Men två saker som är bra nu iaf är att Spanien har spelet just nu ;)

Och mamma kom in me världens jävla godaste kladdkaka..... Hon har testat ett nytt recept för er som bryr er....

Men aja....Ja måste dra.... Eller rättare sagt ja pallar inte skriva mer xD och nu stod det att datorn har "Låg energinivå" ja hade bara sagt "lite batteri"..... aja random skit igen xD

Hejdå   

Presentation


Heeeej! Jag är en kille på 13 år! Är, jaa, "busig" och är typ hyperaktiv xD älskar att vara me kompisar och spela hockey och Xbox xD och typ mycket annat...! xP
Hejdå... :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du när du kommer hem från skolan?
 Lägger dig ner i sängen och helt slut efter dagen :P
 Käkar mellanmål
 Drar iväg på träning direkt
 Sätter dig och kör Wii/Xbox/PS3 på direkten bara dumpar allt framför dörrn xD
 Tar en öl xD

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards